Avatar billede Steen Seniormester
31. oktober 2015 - 19:59 Der er 1 løsning

After Effects CS6 - Valg af Grafikkort

Hej

Har tidligere kørt med CS5 men er nu gået over til Adobe Master Collection CS6.

Har følge hardware:
Motherboard : ASUSTek  SABERTOOTH X79
Grafic card : GeForce GTX 660 ( use OpenGL)
CPU: Intel Core i7-3930K 3.20GHz
Hard drive : 2 * SSD - ( En til mine projekter og den anden anvendes til cache)
Memory : 32 Gb
Windows 7 Ultimate, 64-bit

Mit problem er at preview i After Effects pixaler, og I Premiere går der lang tid fra at preview vises, hvis jeg flytter position på Timeline, så derfor er mig egen teori at grafikkortet ikke kan følge med.

Hvilke grafikkort anvender andre medlemmer af Forum til CS6 pakke, som de kan anbefale ?

Da jeg kørte CS5 havde jeg tit 3-4 Adobe programmer kørende på samme tid, uden problemer.
Avatar billede Steen Seniormester
08. november 2015 - 13:58 #1
lukkes