Avatar billede Slettet bruger
01. november 2015 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iframe code twitter til hjemmeside

hej hvad skal man kode vis man vil se sin twitter på sin hjemmeside ??? har prøvet <!DOCTYPE html>
<html>
<body>

<iframe src="https://twitter.com"> den dur ikke
Avatar billede Slater Ekspert
01. november 2015 - 12:40 #1
Det ville virke med de fleste websider, men sider som Twitter og Facebook har speciel kode der forhindrer visning i iframes, og som er besværlig at arbejde uden om.

Dog kan jeg heller ikke se formålet af det. Det vil vise den besøgendes egen twitter-side. Hvorfor skulle nogen ønske at se det, når de går ind på din webside?

Hvis du vil vise en bestemt brugers twitter-feed, f.eks. din egen, altså websideejerens, skal du bruge deres API: https://dev.twitter.com/rest/reference/get/statuses/user_timeline
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2015 - 13:20 #2
twitter til at dele det jeg laver inde for it for fima
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2015 - 17:52 #3
ping