Avatar billede DMO Novice
02. november 2015 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

meta refresh

ikke sikkert på kategorien til denne...

<meta http-equiv="refresh" content="8; URL=1.asp">

<meta http-equiv="refresh" content="20; URL=3.asp">

enten eller de tager begge ca. 50-60sekunder før de refresher på en vis klient pc (xp).

ligger jeg den på localhost på min egen klient, passer de fint tiden (win7).

Hvorfor gør den det og hvordan fixer jeg det?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2015 - 14:41 #1
Prøv først med anden browser på xp (hvis du kan finde en anden, der understøtter xp).
Ellers brug adwcleaner på xp for at fjerne alt gums fra xp-browser, og test igen - evt læg en lokal fil på xp (noget.html) som bare skriver en 'hello world' og kald den i stedet. Hvis den er ok, så er det kaldet til asp-siden, der tager tiden.
Avatar billede DMO Novice
02. november 2015 - 16:06 #2
ja, der var kun ei på den, men jeg prøve lige firefox og det blev kun være. :(
dog fjernede jeg ask search, java og lukkede en åben fane, det hjælp faktisk lidt, den hænge dog stædig, men vi er tættere på de 8-20 sekunder.

ejeren må nok se sig om efter noget bedre udstyr.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2015 - 16:17 #3
Ok, bare luk hvis der ikke kommer andet...
Avatar billede DMO Novice
02. november 2015 - 16:30 #4
jeg beklager jeg ikke kan teste så meget, da jeg styrer det over teamviewer og ikke kan rode for meget i koden.