Avatar billede Pansho Praktikant
02. november 2015 - 15:52 Der er 7 kommentarer

Tekst størrelse i Windows Live

Mit problem som er ret stort for mig, så derfor til jer supper nørder:
Ændre skrift størrelse i Windows Live, jeg har været i indstillinger og ændre størrelse men intet har ændret sig, også i personlige indstillinger, det samme med skrift størrelsen
i dette dokument (opret spørgsmål) osv. osv.
Hvem har løsningen?
Mange - mange tak til dem med problem løsningen
Hilsen
acn
Avatar billede poko1 Ekspert
02. november 2015 - 17:37 #1
Mulighed tryk på Ctrl og scrol med musen
Avatar billede Pansho Praktikant
04. november 2015 - 16:16 #2
Tak for dit svar. Det fungerer i teksten der kommer frem til højre i boksen. Men det er teksten til venstre som gerne skulle være stører, det samme problem har jeg også med skrift størrelsen i boksen som jeg skriver i nu. Skrift størrelsen er vel en Ariel 12 eller liggende.
Har du nogen løsning til det problem?
Hilsen
acn
Avatar billede poko1 Ekspert
04. november 2015 - 18:18 #3
Så er der nok kun Skærm opløsninger du kan bruge til Ændringer

http://gratisupload.dk/f/8ubwdm56q9/full
Avatar billede Pansho Praktikant
13. december 2015 - 01:43 #4
Tak for hælpen. Et godt tip for mit vedkommende. Måske andrew kan bruge tipset
Avatar billede Pansho Praktikant
12. januar 2016 - 17:41 #5
Tak for hjælpen
Avatar billede Pansho Praktikant
27. marts 2016 - 14:52 #6
Problem er løst.
Tak
Avatar billede poko1 Ekspert
27. marts 2016 - 18:16 #7
Bare luk selv!