Avatar billede JOJADA Nybegynder
03. november 2015 - 19:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vil i hjælpe mig i junglen? :) - ny computer - Til video redigering

Hej! Jeg har købt et gopro hero 4 silver, og har været ude og optage lidt videoer.
Vil så redigere det i Gopro studio, men det kan jeg ikke. De føreste 20sek virker det fint, (Videoer af 3-4sek per klip, med fave justering, og slow motien på nogen) MEN derefter begynder det at hakke - meget - og til sidst lukker programmet ned.
Jeg har prøvet at rense computeren for unødvendige filer og programmer, men det hjælper ikke.
Min nuværende pc->

Samsung np300e5a-s0ces 2012.<-

Processorer; Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU @ 2,50HZ
Skærmkort; Intel(R) HD Graphics 3000
Skærmkort(?); Nvidia Geforce GT 520MX
Ram; 6Gb
Harddisk; 1TB
Skærm; 15,6" opløsning; 1366 * 768

Så jeg skal bruge en ny/brugt pc/mac til video redigering. Hvor meget bør jeg bruge, eller hvilket prisleje får jeg mest for mine pengene! :-) Til at starte med skal jeg bruge adobe premier elements 14. og gopro hero 4 silver. Men hvis jeg bliver bidt af det, vil jeg gerne have et bedre kamera, fx panasonic lumix gh4 og premier pro. Så kommende pc må meget gerne kunne trække det. Hvis i har et bud på en konkret computer, så skriv det!:) Håber i vil hjælpe, en - lidt forvirret. - TAK!
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2015 - 21:32 #1
Prøv, om du ikke kan finde lidt hjælp på disse sider:

http://www.videoguys.com/system-recommendations
http://www.videoguys.com/blog/category/guides/diy-systems/

Prøv også at kigge rundt på andre sider hos Videoguys.
Avatar billede JOJADA Nybegynder
04. november 2015 - 20:09 #2
Tak, det vil jeg køre!
Avatar billede JOJADA Nybegynder
04. november 2015 - 20:10 #3
gøre*
Avatar billede JOJADA Nybegynder
22. februar 2016 - 14:46 #4
svar