Avatar billede todd24 Nybegynder
06. november 2015 - 20:16 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

windows backup

jeg har købt mig en ssd på 256gb til min stationære.. problemet er bare at jeg ikke orker at skulle starte forfra med windows 10.. der er voldsomt meget spam og det har taget mig mange timer med indstillinger osv... så hvis jeg indstallere windows 10 på min nye ssd så vil jeg gerne have mulighed for at gendanne det hele til som det er nu.. istedet for at jeg skal starte forfra med det hele..
Avatar billede poko1 Ekspert
06. november 2015 - 21:34 #1
Med alle disse åbne tråde forventer du vel også at alle står i kø for at afhjælpe dine problemer?
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/todd24
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2015 - 23:12 #2
ja det kan du godt :) Backup  vis du har en  eksterne harddisk med USB
den skal være TOM så laver du en backup af din windows 10 med windows driver og programmer indstillinger M,M Kontrolpanel\System og sikkerhed\Sikkerhedskopiering og gendannelse (Windows 7) klik på opret en systemafbildning tilføj usb disk klik på (på en harddisk næste næste næste  lag den køre og når den klar klik ok der efter skriver den du skal lave en bootdisk der seter du en tom cd eller dvd i klik på bøn lag den køre den skriver nu winpe boot filer ned til din cd/dvd  og når den klar kommer DVD/CD ud  prøv og boote den på en ande pc inde du formater

når du skal køre den ind Genstart computeren ved hjælp af tænd/sluk-knappen på computeren.

Klik på Genoprettelse af systemafbildning i menuen Indstillinger for Systemgenoprettelse, og følg instruktionerne.
Avatar billede todd24 Nybegynder
07. november 2015 - 03:18 #3
jeg får en fejl besked som siger sæt en mærkat på et tomt medie der er større end 1gb og indsæt den.. hver gang jeg prøver at tage backup.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2015 - 11:47 #4
har du formater din usb disk til NTFS kan du ta et billede af den https://billedeupload.dk/
Avatar billede todd24 Nybegynder
07. november 2015 - 18:48 #5
jep den er formateret til NTFS
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2015 - 23:13 #6
Avatar billede todd24 Nybegynder
08. november 2015 - 00:38 #7
hvad mener du?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2015 - 14:01 #8
Følger der ikke et klone program med ssd disken, så du kan overføre indhold fra den gamle disk?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2015 - 17:23 #9
du skal lave backup af den med systemafbildning

eller node  capture image
Avatar billede todd24 Nybegynder
08. november 2015 - 19:00 #10
#9 ja men hver gang jeg gør det så får jeg en fejlbesked som siger "sæt en mærkat på et tomt medie der er større end 1gb og indsæt den"..
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2015 - 19:23 #11
kan du ikke ta et billede af det
Avatar billede todd24 Nybegynder
09. november 2015 - 03:59 #12
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2015 - 11:53 #13
har du prøv og formater den (USB disken ) præv denne her http://www.cnet.com/news/new-international-star-wars-the-force-awakens-trailer-loaded-with-unseen-footage/ eller windows filhistorik
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2015 - 11:56 #14
du kan og prøve og lave backup med http://www.backup-utility.com/download.html men det kommer an på hvor en disk du har SSD HD HDD SATA
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2015 - 16:40 #15
Ingen tilbagemelding fra spørger så jeg hopper af tråden igen.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2015 - 21:51 #16
samme har skriv PB til mig så du kommer tilbage så kommer jeg på igen
Avatar billede todd24 Nybegynder
13. november 2015 - 10:05 #17
det er et usb stik på 16GB og det er formateret med NTFS
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2015 - 10:47 #18
hvor stort er det du har på din disk  den kan ikke skrive  til et media der er store ind din usb prøv en usb hdd
Avatar billede todd24 Nybegynder
14. november 2015 - 14:05 #19
der står der er 86GB anvent på min harddisk
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2015 - 12:12 #20
det er der for din usb er for lille du skal ha en usb på 86GB  eller støøre
Avatar billede todd24 Nybegynder
17. november 2015 - 15:00 #21
jeg må have fat i et større usb stik