Avatar billede cali1 Mester
07. november 2015 - 15:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette henvisning

Jeg har en gammel dokumenthenvisning jeg ikke kan slette som hedder nummer 1.doc - det kommer frem når jeg søger via windows ikonet i nederste venstre hjørne, men når jeg går til mappen hvor det skulle findes for at slette det findes det ikke, hvad gør jeg for at få slettet henvisningen??

Hvad gør jeg for at få slettet henvisningen? Kører win10/word2013.

På forhånd tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. november 2015 - 15:14 #1
Kan det være en skjult fil?

Mappen / Vis / x i Skjulte elementer
Avatar billede poko1 Ekspert
07. november 2015 - 17:18 #2
Det kunne ligge i en af disse
Prøv at tømme disse mapper
C:\Windows\Temp
C:\Users\dit navn\AppData\Local\Temp
Avatar billede cali1 Mester
07. november 2015 - 21:28 #3
Tak supertekst - den var løsningen fandt filen under skjulte - læg venligst svar.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. november 2015 - 23:26 #4
Selv tak..