Avatar billede ZeBa Ekspert
10. november 2015 - 04:34 Der er 1 løsning

Google kalender slettet

Jeg havde en Google kalender på min Android, som synkroniserede fint sammen med den på min pc, men efter at telefonen har været til reparation, er kalenderen forsvundet.
Hvor få jeg fat i den?
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. november 2015 - 04:52 #1
Den var der sgu og havde hentet aftaler fra pcen. Men nu vil den ikke synkronisere fra telefon til pc. Gud ved ok jeg nogensinde vil opleve den dag, hvor jeg bruger mere tid til at arbejde på min pc end på at slås med den.