Avatar billede Slettet bruger
10. november 2015 - 04:40 Der er 1 kommentar

Flytte E-shop fra root til Subfolder

Jeg har en lille E-butik i wordpress som ligger i roden som lidt uheldig for mig.

Jeg vil gerne have op til flere undermapper
eks butik.mitdomæne.dk rejse.mitdomæne.dk

Jeg ville være ked af at skulle gøre det hele om igen , selv om den ikke er ret stor endnu.

Så nu er spørgsmålet er det muligt at flytte min butik fra mitdomæne.dk til butik.mitdomæne.dk

med venlig hilsen
Finn
Avatar billede pstidsen Novice
11. november 2015 - 11:43 #1
Hej Finn,

Du skal først flytte filerne til subfolderen og dernæst rette URL's i databasen. Det kan du gøre med dette plugin: https://wordpress.org/plugins/better-search-replace/