Avatar billede annasimona Nybegynder
11. november 2015 - 08:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan låser jeg tekst i Word 2011

Jeg har et dokument med en enkelt tekstside som skal låses, så teksten ikke kan ændres af andre end forfatteren. De øvrige sider i dokumentet må gerne redigeres i. Nogen som kan hjælpe?

Jeg arbejder i Word 2011, på Mac.
11. november 2015 - 14:31 #1
Der skal være et sektionsskift før og efter den side, der skal beskyttes.

Herefter kan den pågældende sektion beskyttes uden at de øvrige sektioner påvirkes.

Hvordan det gøres (hvis det kan gøres...) i den pågældende version kan jeg ikke fortælle dig.
Avatar billede annasimona Nybegynder
13. november 2015 - 07:50 #2
Det var forhåbentlig et skridt i den rigtige retning. Tak for indsatsen! :-)
Avatar billede annasimona Nybegynder
13. november 2015 - 11:35 #3
Send mig et svar, så jeg kan give dig pointene! Det virker, tusind tak!! :-)
13. november 2015 - 11:56 #4
OK - det kommer her!