Avatar billede Slettet bruger
11. november 2015 - 12:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Firefox Low on memory.

Jeg er på Firefox og læser på en avis. Intet andet kører.
Windows 8.1 8GB DDR3 ram.
Pludselig går firefox ned med besked om Low memory.
Hvad sker der mon? man kan vel ikke gå ned manglende hukommelse, bare fordi man læser avis. http://peecee.dk/upload/view/454608
Avatar billede Slater Ekspert
11. november 2015 - 14:46 #1
At det er Firefox der går ned fortæller os intet om, hvad det er der bruger så meget RAM. Gå ind i din Task Manager/Jobliste under processer og se om det rent faktisk er Firefox der bruger det hele, eller det er en anden proces.

Godt nok kan Firefox sluge lidt, men 8 GB er kraftigt i overkanten.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2015 - 15:56 #2
Hej! I Task manager er der ikke nogen ressource spiser at se.
Firefox bruger 177.1 MB. Men det som undrer mig er, at når intet kører, heller ikke Firefox, er memory forbruget på 39%.
Men Ok Panda antivirus 32.2MB og Superantispyware 72,6 og nogle småting kører i baggrunden, men alligevel?
http://peecee.dk/upload/view/454630
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2015 - 16:21 #3
Nå jeg kan vist godt lukke.