Avatar billede madsby Mester
12. november 2015 - 08:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm under opladning

I Datastuen har vi installeret Windows 10 på ca. 50 pc'er.(brugernes)
To af maskinerne har fået den uvane, at når strømforsyningen tilsluttes så går pc'en i dvale, og kan ikke "vækkes" igen før strømforsyningen afbrydes.  Er det et kendt problem, og hvordan løses det?
Mvh.Mads
www.nyseda.dk
Avatar billede poko1 Ekspert
12. november 2015 - 08:54 #1
Prøv at sammenligne med hvordan strømstyringen står i de andre maskiner
Avatar billede poko1 Ekspert
12. november 2015 - 13:54 #2
Avatar billede madsby Mester
12. november 2015 - 16:05 #3
Hej Poko

Strømstyringen er kontrolleret, og den står på "standard indstillingen"
Jeg vil prøve at ændre den, som du anbefaler, men det bliver først på mandag jeg kan gøre det. Jeg vender tilbage!!!!
Mvh. Mads
Avatar billede madsby Mester
20. november 2015 - 08:26 #4
I strømstyring har jeg nu indstillet til at pc'en "aldrig" skal slumre ved nettilslutning.
Det havde desværre ingen effekt. Maskinen går stadig i dvale når der tændes for strømmen.
Avatar billede madsby Mester
27. december 2015 - 08:47 #5
Der er tilsyneladende ikke nogen som kender en løsning på dette problem, så vi må nok lære at leve med det.
Tak for de bud der er kommet.