Avatar billede Steen Seniormester
12. november 2015 - 19:19 Der er 1 løsning

IP adresse og gateway IP undre mig.

I forbindelse med at jeg har haft extern hjælp til at få grej
(IP-kamera) til at virker, er jeg stødt på det problem, at ved søgning efter wifi opkobling til kameraerne optræder der 2 underlige adresser:

1:
Når jeg søger får jeg vist en IP adresse der hedder 192.168.2.126, en IP adresse som jeg ALDRIG har anvendt til noget. "2" tallet hvad står det for ?

2: Gateway står nu til 192.168.2.1 som normal er 192.168.1.1, hvor kommer dette 2 tal fra som står anden sidst.

Måske svært at forstå mit spørgsmål, men jeg undre mig over disse ændringer...
Avatar billede Steen Seniormester
16. november 2015 - 20:53 #1
Ingen respons.  Lukker tråden.