Avatar billede Slettet bruger
12. november 2015 - 23:05 Der er 1 løsning

kan ikke se hvem der er online på facebook via mobil

hej min kæreste kan ikke se hvem der er på facebook online  via mobil (iphone 6 der er bare en mobil ud for venner har prøvet at køre facebook appen ind på ny også med  messenger app  dur ikke hun køre ios 9.1
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2015 - 14:11 #1
fik det til at du :)jeg slete facebook app og messenger og kørt dem ind igen aktiver chat for alle venner