Avatar billede Slettet bruger
13. november 2015 - 12:37 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på vores hjemmeside

Hej!
Vi har åbnet op for vores hjemmeside, som er følgende:
www.sanatit.dk

Vi vil super gerne have lidt feedback på siden, så vi kan give vores kunder en endnu bedre oplevelse. OG et forum med kompetente folk, så ville det være oplagt, at høre jeres mening.

Vi ser frem til at høre fra Jer!

Hav en fantastisk dag!

Vh
Sanatit
www.sanatit.dk
13. november 2015 - 18:23 #1
Hovedindtryk:  En fin hjemmeside der er informativ og nem at finde rundt i.  Min 'yndlings klage' over hjemmesider er, at de tit benytter grå tekst på grå baggrund.  Formålet med en sådan hjemmeside må vel være at kommunikere.  Især de der er kommet op i alderen (jeg taler af erfaring) har nemmere ved at kapere en tekst der er sort på hvidt.  Især kontaktformularen er svær at læse.  Du er velsagtens allerede opmærksom på, at det ikke er alle links der virker, såsom prisliste/datablad på skadedyr.  Nyhederne er meget korte og ender abrupt.  Var det meningen, at man skulle kunne få mere tekst ved klik?

Men iøvrigt, hav en fantastisk forretning.

Og så et tillægsspørgsmål til skadedyrene:  Hvordan dræber man dræbersnegle?
Avatar billede PureStyle Praktikant
13. november 2015 - 19:01 #2
Meget flot og informativ hjemmeside.
Der er ikke meget at komme efter, men jeg synes at grå tekst på grå baggrund er meget svært at læse, og kontaktformularen er efter min mening også temmelig utydelig.
Jeg kunne måske savne en samlet prisliste i den sorte menulinje, det er lidt besværligt at finde ind til jeres priser.

Held og lykke med projektet
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2015 - 19:27 #3
Et par småting:

Det fremgår ikke af forsiden, at I holder til Varde og omegn, og jeg synes ikke jeg kan finde ud af om I også vil hente en havtraktor i Svendborg.

Forsiden fylder meget i højden - man skal scrolle for at se det hele. Det vil være smart at man kan se det væsentlige på forsiden uden at skulle scolle.

Trykker jeg på "Find os", så sker der ingenting. Jeg skal selv tænke mig til at jeg skal klikke på billedet. Man bør kunne begge ting.

Priser?
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2015 - 15:06 #4
Generelt set meget fin side, man skal dog med wordpress sørge for at de ting der loades alle er nogen man bruger og ikke bare er der fordi de er en del af standardopsætningen af wordpress. I ser ud til at loade en masse scripts, det kan selvf. være I benytter dem alle, men godt at få fjernet/deaktiveret hvis man ikke bruger dem.

Den lille zoom effekt der er på boksene når man har musen over, samtidig med at boksen skifter farve og man kan se det er et link da cursoren skifter, det hele bliver lidt for mange effekter for mit vedkommende. Jeg synes man godt må indikere at det er en ændring og at man kan se der sker noget, men det hele på en gang er for meget, jeg ville ihvertfald droppe billede zoomet.
Det er synd det ikke er hele boksen man kan trykke å¨, når det hele ser ud som om man kan, men vælger man et punkt hvor der ikke er tekst og billede, men bare grøn baggrund, så kan man ikke klikke.

Den nederste blok af bokse, med kontakt info er ikke nødvendig, den tager bare plads, forsiden skal I sælge jer selv med info som I gør, men hvis folk vil have fat i jer skal de nok få det, det skal ikke benytte 340 pixel af forside højden.

Alle undersiderne man kommer til fra top menupunkter, hvor der er under menuer, der får man bare en masse bokse, som man skulle have valgt i undermenuen, hvis ikke I har tænkt jer at have noget tekst eller beskrivelse der er til brug for den besøgende, andet end at vælge igen, så ville jeg fjerne det klik og gøre at man ikke kunne trykke ind på overmenupunkterne.

På alle kontaktformene kunne det være smart hvis i pre-udfyldte noget, går man under skadedyr > fluer, skal der være en forslags tekst og emne om fluer, det samme med myrer når man er der osv.
Det kunne være noget beskrivelse af hvilken information I gerne ville have for at I ikke skal have kunden til at forklarer en hel masse når I endelig kontakter ham/hende retur.

På Handyman, Haveservice, plæneklipper & værksted, der bliver kontaktboksen eller højre side meget brede, synes det virker bedre med fordelingen under skadedyr osv.

Håber ikke det lyder alt for negativt, men synes bare de her ting kunne højne hele niveauet og gøre det bare noget mere brugervenligt.
26. november 2015 - 16:46 #5
KarlSanatit, kom du fra det igen?  Du oprettede spørgsmålet, men du har ikke været inde at kikke på indlæggene.  Hvis spørgsmålet ikke længere er relevant, så luk det venligtst igen i overensstemmelse med Ekspertens regler.  Ellers kom ind og fortæl din videre hensigt.