Avatar billede tiger_dk Mester
13. november 2015 - 16:01 Der er 1 løsning

Kan ikke hente e-mails uden jeg får XOAUTH2-godkendelses fejl

Hej !

Jeg har faktisk et ret irretrerende problem, det er fordi jeg ved at prøve at oprette min mail adresse i Windows Live Mail igen. Grunden til, at jeg gør det igen er fordi min maskine har været igennem en re-installering af Windows. Derfor var der overhovedet ingen problemer, jeg har prøvet diverse ting, sån som det her:
http://windows.microsoft.com/en-il/windows/outlook/send-receive-from-app

Men det forskellige servere adresser også, men den vil simpelthen ikke hente alle mapperen også ned i mail programmet, enten skriver den, at bruger eller password er forskert (hvilket ikke er rigtigt, da jeg kan logge på min mail uden problemer på nettet) eller så skriver den når det næsten lykkes XOAUTH2-godkendelsen mislykkes. Ingen af de godkendelses metoder, der understøttes af IMAP-serveren, understøttes af denne computerfed

Jeg ved ikke om det har noget, at sige at når jeg logger ind ude på ude på hotmail.com, så går jeg igennem to-trins sikkerhed dvs. det ender med, at jeg modtager en talkombination, for at komme helt ind !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
05. januar 2016 - 17:07 #1
Lukker her, det føre ikke til noget det her !