Avatar billede frem-ad Professor
13. november 2015 - 18:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formater RW skiver men virker ikke altid fra windows

Hej
Når jeg engang imellem formater nogle skiver både dvd og cd på, men engang imellem så har jeg ikke muligheden når der højre klikkes mangler jeg formaterings mulighed, tidligere brugte jeg nero Express under slet disc, men efter jeg fået nero 2016 så har jeg kun burning Rom, så jeg har ikke den mulighed.

Er der et lille program der bare lige kan slette disc.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2015 - 22:30 #1
Ved ikke om Ashampoo Burning Studio Free kan det du ønsker?
https://www.ashampoo.com/en/usd/pin/7110/burning-software/burning-studio-free
Den har dansk brugerflade hvis det ønskes.
Avatar billede frem-ad Professor
14. november 2015 - 14:53 #2
Ja den slet funktionen, så det er dejlig, smid svarfor point og tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2015 - 17:01 #3
Velbekomme og fortsat god weekend :-)