Avatar billede Nozone Nybegynder
16. november 2015 - 16:01 Der er 1 kommentar

Trådløs forbindelse er langsom til at starte/forbinde efter dvale

Hej

Når min bærbar starter op efter dvale, går der omkring 2 minutter før den selv forbinder til det trådløse netværk - Også selv om jeg selv vælger netværket den skal forbinde til.

Jeg har vinget af, så netværkskortet ikke slukkes af computeren.

Dan
Avatar billede Blueeyez Mester
16. november 2015 - 19:02 #1
Du kører vel Windows, så en ide kunne være at hente den nyeste driver til den inkl BIOS mm.. og se om det gør en forskel ;)