Avatar billede leifbr Novice
16. november 2015 - 20:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Proceslinjen i Win10

Hver 2. eller 3. gang jeg starter computeren, virker Start og de andre ikoner på proceslinjen ikke.

Herefter er jeg nødt til at lave en Ctrl+Alt+Del genstart for at komme videre.

Microsoft kan ikke hjælpe, men siger jeg skal udskifte min opgradering med en købt Win10

Er der nogen, der kender til andre muligheder?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2015 - 21:42 #1
Ja hent og installer Classic Shell. Så kommer computeren til at ligne en Win 7 i brugerfladen og den virker.
http://www.classicshell.net/
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2015 - 21:45 #2
Du skal ikke købe en ny Windows 10. Hvis du kører med den opgraderede version kan du hente og oprette en Windows 10 cd selv, som du kan installere en clean install med.
Din Windows 10 er aktiveret, og vil aktivere sig automatisk når du geninstallerer. Oplysninger om din computer ligger gemt på en Microsoft server som hentes ved en aktivering.
Avatar billede leifbr Novice
17. november 2015 - 17:23 #3
Tak for råd og vejledning!
Mvh Leif Bruun
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2015 - 17:47 #4
Velbekomme da.
Beklager jeg ikke lagde mit indlæg som et svar du kunne acceptere og lukke tråd med.
Til en anden gang husk at bede om svar fra den/dem du vil tildele point for den rigtige løsning.
Avatar billede leifbr Novice
17. november 2015 - 20:25 #5
Tja, det med points er det aldrig lykkedes mig at gøre rigtigt!
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2015 - 20:38 #6
Det er i orden. Forhåbentligt ændrer dette sig med det nye eksperten som skulle være under udvikling. Her forsvinder point systemet helt og måden man bliver belønnet på bliver med en badge.
Hopper af tråden her.