Avatar billede juks Novice
17. november 2015 - 10:05 Der er 1 kommentar

fleksible form validering

Vi ville gerne kunne lave vores validerings regler lokal så de ikke skal ændre på serveren hver gang vi retter en validerings regl. det kan fx være  "[form1].[felt2] => 100"  eller form1.felt2 + form1.felt3 >50  men hvordan gør man det nemmest ? er der nogle der har gode ideer eller et sted hvor man kan læse omkring validering.
Avatar billede keysersoze Guru
17. november 2015 - 13:21 #1
Tænker du på bare at skifte til JavaScript - eller hvad mener du med at lave dem lokalt?