Avatar billede lisc Juniormester
17. november 2015 - 17:09 Der er 1 løsning

Samle enkelte billeder til simpel slideshow-fil

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at samle 5 fotos til én fil, som ved aktivering viser dem som slideshow. Jeg ved man kan lave det som en gif, da man kan lave det som en "animeret" gif. Men er der et andet filformat der er bedre? Jeg vil ikke lave det som et power point. Det skal gerne være en filtype der automatisk afspilles i en browser.
Alternativt kan jeg selvfølgelig lave det i HTML, men vil lige høre om der findes et alternativt filformat.
:0)
Lisbeth
Avatar billede lisc Juniormester
02. december 2015 - 08:15 #1
Hmm... ingen andre forslag? Jeg bruger html.