Avatar billede gertn Nybegynder
18. november 2015 - 09:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"fejl i scriptet på dene side"

På forskellige hjemmesider - bl.a. DMI og EKSPERTEN - får jeg fejlmeddelelser med tekst som i overskriften. Fejloplysninger er  fejl i linje 0 eller 1, tegn 0 eller 1 og fejl oplyses som "script error", "ugyldigt argument" eller "adgang nægtet"

Jeg skal klikke op til 8 gange på "vil du fortsætte med at afspille scripter på denne side?", før jeg kan komme videre. Har lige fået windows 10.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2015 - 11:06 #1
I Internet Explorer, Funktioner/Internetindstillinger, fanebladet Avanceret. Der skal være hak i 'Deaktiver scriptfejlfinding (anden)' og 'Deaktiver scriptfejlfinding (internet explorer)' - lidt længere nede ingen hak i 'vis en meddelelse om hver scriptfejl' og 'vis meddelelser om uskadelige http fejl'
Avatar billede gertn Nybegynder
18. november 2015 - 11:20 #2
Du har lige tjent 30 points. Der var hakket af i "vis meddelelser om uskadelige http-fejl"