Avatar billede zombien Juniormester
18. november 2015 - 09:53 Der er 3 kommentarer

Ajax - Kald et javascript efter at være kørt...

Hej Eksperter

Se det her er en af de lidt mere tricky problemer jeg er stødt på..

Jeg fortager et AJAX/$.POST og får også mit indhold korrekt vist, men jeg skal have kørt et javascript der bliver genereret af ajax kaldet....

så dette skal selvfølgelig køre når ajax er færdig, så den kan replace det den nu gør med javascriptet...

jeg har smidt det i en onchange="" så min kode ser sådan her ud

onChange="java script: $.post(\'load_newuser.php\', $(\'#minformular\').serialize(), function( data ) {document.getElementById(\'ajax-profiles\').innerHTML = data;});"

men hvordan får jeg den til at køre javascript funktionen replaceItems(); som bliver sat i ajax kaldet...
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2015 - 14:29 #1
post har en success - se her; http://api.jquery.com/jquery.post/
Avatar billede zombien Juniormester
18. november 2015 - 15:13 #2
Ja jeg har kigget lidt på mulighederne og syntes også jeg har forsøgt alverdens ting for at få den til at kalde...

kan også få den til at kalde hvis det er et normalt opbygget kald, men ved min onchange der vil den simpelthen ikke, om det er fordi jeg smider det forkert ind ved jeg ikke...

onChange="java script: $.post(\'load_newuser.php\', $(\'#minformular\').serialize(), function( data ) {document.getElementById(\'ajax-profiles\').innerHTML = data; ####return replaceItems();####});"

har highlighted med #### hvor jeg ligger koden
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2015 - 21:47 #3
det ville være lettere at svare på hvis man vidste hvad du havde forsøgt - men som udgangspunkt så lad være med at benytte serialize og skift i stedet til default-metoden.