Avatar billede hjeresen Novice
19. november 2015 - 09:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 Installation af driver fra HP

I forbindelse med installation af ny skærmdriver fra HP får jeg en fejlmeddelelse med besked om at appen er Blokeret af administrator fordi ingen tillid til udgiver (udgiver er HP)
Hvordan får jeg det ændret således at der fremover er tillid til HP?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. november 2015 - 11:01 #1
Prøv at gemme den i Overførsler og kør den når den derfra når du så får meldingen så tryk kør alligevel.
Avatar billede hjeresen Novice
19. november 2015 - 14:25 #2
Det er afprøvet og der kommer samme fejl, jeg får ikke mulighed for at vælge "kør alligevel"
Jeg bliver opfordret til at kontakte administrator, det er også mig ;)
Jeg har også forsøgt at afvikle appen som administrator uden held.
Avatar billede hjeresen Novice
04. december 2015 - 10:15 #4
Jeg får denne besked når appen startes: https://www.dropbox.com/s/m9z0x2ujykcwszv/IMG_2432.JPG?dl=0 måske det kan hjælpe på løsningsforslag
Hilsen
Bo
Avatar billede hjeresen Novice
04. december 2015 - 10:18 #5
P.S. Forslaget med  at deaktivere driver signering er forsøgt uden held, jeg modtager stadig ovenstående besked.
Avatar billede hjeresen Novice
18. marts 2016 - 07:41 #6
Lukkes uden svar