Avatar billede Slettet bruger
20. november 2015 - 18:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde router

Hej

jeg har et problem med en Acerlaptop  med win 10 den kan ikke finde min router .?

den kan finde naboens router men ikke min.
jeg har osse en iPad den kan godt finde min router

så det forstår jeg ikke lige helt

der er ingen fejl i enhedshåndtering.

så hvis der er en der har nogle tips vil jeg være meget taknemlig.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2015 - 19:05 #1
Har du prøvet følgende.
slukke for router og lade den finde enhederne igen ved opstart?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2015 - 10:37 #2
jeg kan se på wireless netkort at der fuld knald på signal men rødt kryds

og som sagt kan ipad godt komme på wireless..
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2015 - 11:44 #3
Grunden til jeg beder dig om at genstarte router er at din pc måske ved en fejl har fået tildelt en ip adresse som der er optaget af andet udstyr på nettet, og derfor ikke kan logge på.

Prøv derfor at lukke alle de enheder ned der bruger netværket, og genstart router.
Hav den slukket et minuts tid før du tænder for den igen.
Start så enhederne op en ad gangen, og start med den pc der ikke vil på, og se om det løser problemet.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2015 - 16:23 #4
ok det  vil jeg prøve  vender tilbage
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2015 - 11:25 #5
jeg slukkede alle enheder  så fandt routeren pc  så tak fordet :))

meget taknemlig
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2015 - 11:27 #6
jeg kan kun give mig selv point.?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2015 - 11:28 #7
lav et svar så giver jeg dig point :)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2015 - 14:50 #8
Godt det lykkedes for dig :-)
Et svar.