Avatar billede madsen72 Nybegynder
21. november 2015 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyden forsvinder og billedet går i slowmotion

Hejsa...

Jeg har købt en ny computer. Hvis jeg starter den op, og tænder for netradio, så kører den uden problemer, men hvis jeg f.eks. starter op, og efter en halv times tid går ind på youtube og vil se en video, så begynder billedet og gå i slowmotion, og lyder er væk, så skal computeren genstartes, før der igen kan komme lyd på...

Forretningen, hvor den er købt, har haft den retur af 2 omgange, og mener ikke at kunne finde noget problem, de har dog i et forsøg på at afhjælpe, sat et nyt bundkort i - stadig uden at det har hjulpet noget...

Det eneste jeg kan komme i tanke om er, at jeg kører Windows 7, og at det er forældet i forhold til hardwaren, men kan det virkelig passe? Og er der ikke en mulighed for at løse problemet - er nemlig MEGET glad for Windows 7 (ja, ja ved det godt...) :-)

Håber nogen kan hjælpe :-)

Mvh Jette
Avatar billede kurtba Ekspert
22. november 2015 - 00:35 #1
Noget tyder på, at hvis ikke det er dit netværk som leverer data for langsomt, så har du noget på din pc, som stjæler så mange resourcer, at det sløver alt andet.
Det kan man normalt se ved at taste ctrl+alt+del og så vælge joblisten. Herefter skal du se på processer og vær sikker på, at der sat flueben ved, at den skal vise alle processer.
Hvor stort cpu brug ser du så, og hvilken eller hvilke processer er det, som stjæler resourcerne?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2015 - 03:39 #2
eller også er din lyd/grafikkort driver noget møg
Avatar billede madsen72 Nybegynder
20. januar 2016 - 08:03 #3
Lukket
Avatar billede kurtba Ekspert
20. januar 2016 - 22:31 #4
Du valgte så aldrig at reagere på de forslag du fik, og gav i stedet dig selv point. Så burde du som minimum fortælle, hvad løsningen var, så andre kan lære noget af det.
Vi andre spildte bare tiden på at forsøge at hjælpe dig.