Avatar billede kaspertb Praktikant
22. november 2015 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Hvordan genskaber jeg min computer. Til fabriksindstillinger?

Hej,

Jeg har en windows 8 computer, og da jeg ikke kan komme længere end til login-området vil jeg høre hvordan jeg gendanner min computer?
Jeg har kigget på guides, men alle disse guides siger at jeg skal ud på skrivebordet. Problemet er at jeg ikke kan komme ind på skrivebordet.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2015 - 11:19 #1
"Jeg har en windows 8 computer,"  Siger ikke ret meget !
Avatar billede sky Nybegynder
22. november 2015 - 11:46 #2
Har du prøvet at starte i fejlsikret tilstand ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2015 - 15:05 #3
Har du i 1 opstart billede ikke en mulighed for at aktivere recovery med en taste?
Der vil sikkert også være mulighed for setup og en til adgang i bios.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2015 - 15:32 #4
Kunne ikke lige starte min Win 8 op i fejlsikret tilstand med denne guide
http://www.reviversoft.com/da/blog/2013/12/how-to-boot-into-windows-8-safe-mode/
Men måske kan du gøre det.
Jeg har på min valgt at springe login skærm over, og måske dette er skylden til det.

Kommer du derind skulle der være flere ting at afprøve.
Jeg havde selv prøvet at genskabe det der er på grund af de personlige filer der måske ikke er taget en backup af.
Men jeg ved ikke om du har styr på dette?