Avatar billede svla Mester
22. november 2015 - 11:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genveje på skrivebord ændre størrelse

Hej

Bruger Windows 7 pro.
Mine genveje på mit skrivebord har pludselig ændret størrelse til ca. dobbelt så store.
Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt, eller hvordan de bringes tilbage til den tidligere mindre størrelse.
- Er der en venlig sjæl som lige kan hjælpe mig på vej ?
Avatar billede moddi100 Seniormester
22. november 2015 - 11:42 #1
Gå ud på skrivebordet, hold Ctrl nede og begynd at scroll med musen. Så kan du selv ændre størrelsen
Avatar billede svla Mester
22. november 2015 - 12:01 #2
Hej
Tak for dit hurtige svar, ikonerne er nu rettet tilbage i størrelse.
Jeg vidste ikke lige at det var sådan at størrelsen skulle rettes. - Jeg har nok ved en fejl selv kommet til og rettet dem til større.
Læg et svar og point er dine
Tak for hjælpen.
Avatar billede moddi100 Seniormester
22. november 2015 - 12:18 #3
Velbekomme :) Men ja det er nu engang en ret træls ting, når et par af ikonerne kan fylde hele skrivebordet om