Avatar billede desist Seniormester
23. november 2015 - 09:47 Der er 7 kommentarer

Trådløs router

Hej

Er det muligt at logge ind på sin router, og se en log over hvem der har været logget på?
Avatar billede chalde Seniormester
23. november 2015 - 10:36 #1
logget på hvordan?
på det trådløse net?
på routerens admin interface?

det er de færreste routere til husbehov der giver mulighed for lidt dybere logning, dertil er det noget der ofte skal enables hvis muligheden er der.

Det værende sagt, hvilken router er der tale om?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2015 - 13:09 #2
de fleste routere kan logge aktivitet, men du skal indstille hvilke logs du ønsker den skal lave.
Avatar billede chalde Seniormester
23. november 2015 - 13:43 #3
#2 Kommer meget an på hvad der menes med "aktivitet".
Avatar billede desist Seniormester
24. november 2015 - 08:54 #4
Med aktivitet mener jeg, at jeg ville kunne se hvilke enheder der har været på logget mit netværk og hvornår.

Til sidewave: Hvordan indstiller jeg de logs jeg vil have med?
Avatar billede chalde Seniormester
24. november 2015 - 09:57 #5
#4 Det kommer helt an på routeren om den giver mulighed for det og hvordan man indstiller det.
Så igen: Hvilken router? Producent og modelnummer.
Avatar billede desist Seniormester
24. november 2015 - 10:09 #6
Det er en Netgear 18. Model WNR 2000
Avatar billede chalde Seniormester
24. november 2015 - 10:23 #7