Avatar billede aah079 Nybegynder
23. november 2015 - 11:48 Der er 2 kommentarer

kan man indsætte et baggrundsbillede som ikke kommer med når man skal udskrive

Jeg vil gerne lave et word dokument hvor jeg indsætter et billede som er en slags skabelon og så oprette tekstbokse oven på billedet. Men jeg vil ikke have at billedet kommer med når jeg skriver dokumentet ud. Kan det lade sig gøre?
23. november 2015 - 14:14 #1
Hej
Det kommer an på billedet. Der er en funktion hvor du kan fravælge noget grafik.

(Indstillinger --> Vis --> Gruppen Udskriftsindstillinger --> Udskriv tegninger oprettet i Word /Udskriv baggrundsfarve og billeder  -- skal vælges fra)

Ved ikke om det kan bruges.

Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen
Praktisk IT
Avatar billede aah079 Nybegynder
23. november 2015 - 18:30 #2
Tak det prøver jeg