Avatar billede todi62 Nybegynder
24. november 2015 - 14:29 Der er 9 kommentarer

Netradio stopper med at spille

Hej

Jeg hører netradio på jobbet via af pcer men den stopper af sig selv med at spille og så skal man lige skrue op eller opdatere browseren.

Der er ingen fast interval på, hvornår den stopper nogen gange oftere (5 gange i en sang andre) end andre.

Jeg har prøvet at åbne netradio i google, google chrome og firefox ligeledes har jeg prøvet forskellige netradioer. Problemet er det samme

Lidt info

Conexant 20585 SmartAudio HD
Driverversion: 4.95.48.50
Driversofwaren er opdateret

Håber der en der kan hjælpe
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
24. november 2015 - 15:09 #1
Lytter lige med for det sker også for mig...

Hos mig sker det dog ikke så hyppigt, men det er stadig p...e irriterende :-)
Avatar billede Johnnsen Novice
24. november 2015 - 17:40 #2
Jeg har det samme problem når jeg fx. høre NovaFM online - det er mega træls! Nogen gange er jeg lige ved at tro de gør det bevidst, for at man skal høre den irriterende reklame som altid starter, inden radioen går på - lol = )

/John
Avatar billede poko1 Ekspert
24. november 2015 - 21:26 #3
Avatar billede torben lind Forsker
25. november 2015 - 17:39 #4
Hej todi61.
Nu skriver du ikke hvad win. version du burger,men jeg har haft problemer med at installerer den gadgets poko1 henviser til I win10,Her er en netradio jeg nu burger I win10 og den virker også perfekt I win7.
http://www.screamer-radio.com/
Med venlig hilsen-
Torben
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2015 - 18:26 #5
#4 Nu tror jeg ikke det er sogb.dk der fejler noget jeg har installeret den i minimum 20 stk. Win 10 Pc. i vores lokalområde uden problemer!
Avatar billede torben lind Forsker
27. november 2015 - 08:24 #6
Hej poko1.
Jeg tillader mig at skrive i denne tråd.Jeg må gøre et eller andet forkert når jeg skal installerer den net radio du har smidt et link til,når jeg har hentet den og skal installerer den spørger den hvordan jeg vil åbne filen(gadgets).Så skal jeg gå til app store og der sker ikke mere.Kan du måske forklare hvad jeg gør galt.
Torben
Avatar billede poko1 Ekspert
27. november 2015 - 12:30 #7
Avatar billede torben lind Forsker
27. november 2015 - 14:42 #8
Hej poko1.
Jeg opretter en ny tråd(problemer med netradio)nu,så kan vi tage den derfra.Jeg gør det for ikke at bruge todi62 tråden.
Torben
Avatar billede todi62 Nybegynder
30. november 2015 - 13:01 #9
poko1 har nu prøvet med gadgets og problemet er det samme. Efter noget tid går musikken ud og jeg skal regulere ved volumen før der kommer radio igen.