Avatar billede kennethv Nybegynder
25. november 2015 - 12:17 Der er 5 kommentarer

Lysavis

Er der nogen her der har lavet en lysavis og som vil være villig til at dele det kode?

Eller kender I til en anden løsning som går ud på at skulle informere brugere når der opstår et driftnedbrud. Jeg ved at jeg bare kan sende en mail, men de bliver ikke altid læst. Så det kunne være rart at have noget info som vises heletiden.
25. november 2015 - 12:30 #1
HEJ,

Hvordan havde du tænkt dig at dette skulle laves ?

(jeg mener at der er ingen grund til at skyde gråspurve med kanoner hvis du havde tænkt dig en enklere løsning.)

Kristian
Avatar billede kennethv Nybegynder
25. november 2015 - 13:12 #2
Det har du selvfølgelig ret i, men jeg ved faktisk ikke hvad der muligt.
Havde måske en tanke som gik ud på at det var en client kørende på brugerne pc, som ligger i dvale tilstand og lytter. Og så kunne man sende info ud på LAN. Klienten fanger så den info og viser det på brugerens skærm.

Eller sådan noget.
Avatar billede Peribelle Nybegynder
25. november 2015 - 16:33 #3
Avatar billede kennethv Nybegynder
25. februar 2016 - 08:25 #4
Det link er et webudgave. Havde forstillet mig at det skulle laves i Delhpi, men jeg tror bare at jeg lukker denne sag.
25. februar 2016 - 09:13 #5
HEJ,

Kontakt mig på snestrup2000@yahoo.dk så tror jeg vi kan finde ud af noget (læs: udvikle) sammen.

KRistian