Avatar billede jacobvad1010 Novice
25. november 2015 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan jeg spille mod xbox brugere med en xbox one controller, fra pc?

Hej med jer!
jeg vil gerne have Call of duty black ops 3 på min computer og spille med en Xbox one controller.

mit spørgsmål er så om det kan lade sig gøre at jeg kan spille imod andre Xbox brugere, altså imod andre med Xbox controller uden jeg skal købe en Xbox one?
Avatar billede Slater Ekspert
25. november 2015 - 22:04 #1
Nej.

Black Ops 3 understøtter ikke cross-platform multiplayer.
http://charlieintel.com/2015/07/19/black-ops-3-will-not-support-cross-platform-play-between-pc-windows-10-and-xbox-one/

- Det er teknisk muligt og nogle få spil gør det, men det vil sandsynligvis aldrig komme til at ske i en first person shooter, fordi PC-spillerne har en så gigantisk fordel, ved at kunne styre med mus og keyboard. Der har været lavet test med det før, og PC-spillere fejer gulvet med konsol-spillere.
Avatar billede jacobvad1010 Novice
25. november 2015 - 23:16 #2
tak for hjælpen :)
'hvordan giver jeg dig de 30 points ?
Avatar billede Slater Ekspert
26. november 2015 - 08:37 #3
Jeg skal lægge et svar først, sådan her.