Avatar billede hjernenedbrud Novice
26. november 2015 - 20:19 Der er 1 kommentar

Skift til ny Google bruger

Hej Eksperten,

jeg ønsker at skifte min gamle google bruger ud med en ny bruger. Jeg har allerede oprettet en ny bruger.
Jeg vil dog gerne høre om det er muligt, at overfører alle mine data, fra den gamle bruger, til den nye.

Umiddelbart har jeg svært ved at finde et værktøj dertil.

(jeg er tungt integreret i Google universet, hvilken inkluderer: Gmail, Google Play, Android, Google Wallet, Youtube, Drive, Kalender og Fotos.

Jeg håber en af jer har en løsning, så jeg ikke skal til at opbygge alt fra bunden af.
Avatar billede Xenu Juniormester
27. november 2015 - 20:23 #1
Du kan exportere/importere dine bruger profiler, hvis det er det du tænker på?