Avatar billede Uvanga Ekspert
28. november 2015 - 05:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word søgefunktion pludselig væk!

I mine word dokumenter var der indtil for få dage siden en søgefunktion i venstre side af skærmen. Men nu er den af en eller anden grund væk, der er bare et stort blankt område hvor funktionen plejer at være. Hvordan får jeg denne søgefunktion tilbage? Jeg kører windows 10.
Avatar billede buddy45 Juniormester
28. november 2015 - 08:09 #1
Prøv at taste CTRL+F
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. november 2015 - 13:42 #2
Det virker desværre ikke. Men jeg har prøvet mig lidt frem, og ved tast på F5 kommer der en søgefunktion box frem. Det er ikke den samme som den jeg efterlyser, kan dog bruges.
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. november 2015 - 14:18 #3
Jeg har fundet løsningen!! Ved klik på søg-kikkert oppe i højre hjørne kommer den ønskede funktion frem. Jeg må på en eller anden være kommet til at deaktivere den. #1:Send dog gerne et svar for point. Du har trods alt brugt tid på at sende løsningsforslag.
Avatar billede buddy45 Juniormester
29. november 2015 - 09:00 #4
Godt du fandt det. Læg selv et svar.

Go' søndag.
Avatar billede Uvanga Ekspert
30. november 2015 - 10:54 #5
Ok, og tak for hilsen.