Avatar billede benlis Juniormester
28. november 2015 - 17:12 Der er 6 kommentarer

ikoner i mappen billeder

I min mappe med billeder har jeg altid kunnet se hvert enkelt billed. Nu er der kun et intetsigende ikon, så man skal åbne hvert enkelt billede for at se , hvad det er for et.Hvordan får jeg det oprindelige tilbage, så man kan se de enkelte billeder , inden man åbner dem?
mvh
Benny Nielsen
Avatar billede ebe Praktikant
28. november 2015 - 19:25 #1
oppe i hojre hjørne af viduet kan du vælge visningen. ikoner..oversigt osv...
Avatar billede poko1 Ekspert
28. november 2015 - 19:51 #2
Højreklik på biled ikonet tryk på egenskaber i næste dialogboks tryk skift og vælg dit biled program
og tryk ok.
Avatar billede benlis Juniormester
29. november 2015 - 16:24 #3
De muligheder jeg har ved at højreklikke på egenskaber, gør stadig ikke, at man kan se billedet før man klikker. Hvad hedder det program man skal bruge til det?
mv h
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 17:10 #4
oppe i højre hjørne kan du bestemme om du vil have en oversigt over dine billeder, en liste eller thumbnails.. se here    http://prntscr.com/98bxrn
Avatar billede benlis Juniormester
29. november 2015 - 17:27 #5
Jeg fandt selv løsningen på nettet. Her er løsningen, hvis andre har samme problem :

åbne mappen miniaturebilleder vises ikke i i Windows Stifinder. For eksempel åbner mappen Billeder ved at klikke på "Start " og " Pictures ".

Klik på "Vis" -menuen på Windows Stifinder værktøjslinjen, og klik en visning mulighed som " Medium ikoner " " Store ikoner " eller " Ekstra store ikoner. " Thumbnails vises ikke for visning muligheder såsom " Små ikoner ", " Liste " og " Detaljer ".

Klik på " Organiser " knappen på Windows Stifinder værktøjslinje, og klik på " mappe-og søgeindstillinger ".

Klik på" Vis " fanen.
5.

Fjern markeringen i " Vis altid ikoner , aldrig Miniaturer "i listen ved at klikke på det hvis det er markeret.

Klik på " OK".

Så kan man igen se sine billeder i miniature

mvh
Avatar billede lyly gema Praktikant
19. september 2022 - 09:03 #6
This forum's article is fantastic, and it has been really beneficial to me. You can play games https://nerdle-game.co for a while.