Avatar billede jacobvad1010 Novice
29. november 2015 - 01:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvor kan det købes?

hej med jer!

jeg har købt en xbox one og til gerne bruge controlleren til nogle spil på min pc.

hvor køber jeg et kabel (kun kablet) der sættes i controlleren og pc'en?
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 01:30 #1
http://support.xbox.com/da-DK/xbox-on-windows/accessories/connect-xbox-one-controller-to-pc

det ser ud til at du skal bruge et micro usb kabel, det kan du nok få i de fleste computerforretninger
Avatar billede Slater Ekspert
29. november 2015 - 09:09 #2
Avatar billede jacobvad1010 Novice
29. november 2015 - 11:36 #3
Der var et eller andet med at hvis man bare bruger et micro kabel så lader den kun.
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 13:28 #4
Windows 10:

Hvis du bruger Windows 10, er de nyeste drivere forudinstalleret som en del af operativsystemet.

Windows 8.1 og Windows 7:

Når du tilslutter en trådløs controller til Xbox One til din pc med Windows 8.1 eller Windows 7 via et micro-USB-kabel, downloades og installeres driverne til controlleren automatisk i Windows. Hvis Windows ikke er angivet til automatisk at downloade enhedssoftware, skal du manuelt kontrollere, om der er opdateringer i Enhedshåndtering:
1.Peg på det nederste, højre hjørne på skærmen, flyt musemarkøren op, og klik derefter på Søg.
2.Angiv Enhedshåndtering i søgefeltet, og vælg derefter Enhedshåndtering. Du kan blive bedt om at angive en administratoradgangskode for at bekræfte dit valg.
3.Find og udvid Controller til Microsoft Xbox One.
4.Højreklik på det udvidede Controller til Microsoft Xbox One, og vælg Opdater driversoftware.
5.Vælg Søg automatisk efter opdateret software.
Avatar billede jacobvad1010 Novice
29. november 2015 - 20:29 #5
tak for svaret ! :)
hvordan udeler jeg points ?
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 21:59 #6
ved at acceptere svar