Avatar billede frem-ad Professor
29. november 2015 - 09:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 har fået pc til og hakke

Hej Efter og have installeret Win 10 så hakker den se videoen https://www.youtube.com/watch?v=JqHQ7MS6MXg hvor nede proces linjen i bunden kommer der en streg og blinker, omkring ved 1,20 når der skal vælges kategori så lukke inden jeg kan nå og vælge det samme sker ved menu start, og i kan også se toolbaren står og blinker, så det køre meget ustabil og jeg har ikke kontrold på den hvordan løser jeg det...
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 10:01 #1
prøv at afinstallere update KB3097877
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 10:03 #2
kontrolpanel, tilføj fjern programmer, installerede updates, højreklick updaten og afinstaller, det kan være den som gør det
Avatar billede frem-ad Professor
29. november 2015 - 11:47 #3
Der er ingen opdatering der heder KB3097877, der er kun to update til windows og den har jeg prøvet og haft fjernet uden held.
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 13:26 #4
hvis det var mig ville jeg ringe til windows support og bede om hjælp, der er så mange muligheder. det kan være hardware incompatibilitet, drivere..
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 13:39 #5
forresten har jeg bare afinstalleret skidtet igen fra min laptop og så venter jeg et halvt år mere før jeg prøver igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2015 - 13:58 #6
Ja det er sikkert et problem med en driver.
Har du prøvet i enhedshåndteringen, om der skulle kunne findes en nyere version?

Prøv på grafik kortet. og på netkortet, om der skulle være en nyere version.
Alternativt kunne du prøve Slimdrivers:
http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis) + fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2015 - 14:03 #7
#5 Er computeren af ældre dato skal man ikke forvente det bliver rettet. Du er selv nødt til at prøve at rette det til.
Jeg har her for 14 dage siden opgraderet en win 7 bærbar til win 10 som ca er 6 år gammel. Og ja jeg fik også efter et lille stykke tid et problem med at computeren gik i bluescreen når den lukkede ned.
Men med en søgning på model nr og problem, det ledte mig til en tråd der fortalte mig at der var et stykke hardware der skulle deaktiveres, og problemet var forsvundet. Hardwaren var et soft modem jeg alligevel ikke brugte. Så det var et let fix bare man lige kunne lokalisere det.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. november 2015 - 19:31 #8
Bare et indspark.. En anden mulighed er vel at skift fra Windows til Linux.. Ubuntu / Mint som nok er de 2 der er ret nemme at sætte op og bruge ;)
Avatar billede frem-ad Professor
29. november 2015 - 20:32 #9
Problemmet har noget med Nvidia GeForce og de driver og jeg har haft det hele slettet og så installeret igen, og det fungere lige kort men den er stadig ustabil og så efter genstart er det lige galt igen. så derfor har jeg sat den til og gå tilbage til win 8.1 og så vente et halv år og se om det har løst sig, det er jo også ebe har sagt han havde gjort.
Ebe smid svar for point...
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 22:00 #10
takker ... lyder fornuftig xD