Avatar billede ahfs Nybegynder
30. november 2015 - 20:08 Der er 8 kommentarer

Cykel uden papirer

Hej
Håber at nogle her på siden kan hjælpe med et problem jeg har.
Jeg er kommet i besiddelse af en DKV fra 1954.
Problemet er at jeg har købt den i et dødsbo af en der har haft den i 25 år, i håbet om at den skulle laves i stand engang.
Det gik aldrig sådan så han fik den aldrig synet
og derfor ikke lavet en registreringsattest med hans navn på.
Det vil jo sige at den nyeste attest er fra den foregående ejer, og den er nu ikke til at finde nogle steder.
Er det helt umuligt at få plader på sådan en?
Vh Henrik Sørensen
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2015 - 20:28 #1
Hej og velkommen til.
Kendes det sidste registerings nummer (nummerplade) som den har kørt med?
Har du den, har du så prøvet at forhøre dig på et motorkontor?
Avatar billede ahfs Nybegynder
30. november 2015 - 20:35 #2
Tak for dit svar 220661.
Jeg tror det bliver svært med reg nummer men da klart et forsøg vær at undersøge.
Jeg tænker at kan motorkontoret søge på reg nummer kan de måske også søge på stelnummer?, for den har jeg jo.
Vh Henrik
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2015 - 20:53 #3
Velbekomme :-)
Ja den vej havde jeg i hvert fald forsøgt mig.
For uden den gamle registrerings attest, er det vist den eneste udvej vil jeg mene.
Vh 220661
Avatar billede ebe Praktikant
30. november 2015 - 21:01 #4
og du kan henvende dig hos veteranbilklubben og spørge hvordan de klarer det, der dukker jævnlig gamle biler op i lader og fra dødsboer.

http://www.veteranbilklub.dk/
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2015 - 21:15 #5
#4 Ja det er også en god ide :-)
Avatar billede dødsbo Hjælpen Praktikant
23. september 2017 - 22:06 #6
Hej Henrik,
Jeg vil anbefale dig at tage fat på ham du har haft købt den af igennem dødsboet, han må om ingen vide hvor den stammer fra oprigtigt. ellers ville jeg prøve motorkontoret, det må være et problem de har set mange gange før.
Med venlig hilsen
https://dodsbo-hjelpen.dk/
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2017 - 06:56 #7
Mon ikke problemet er løst her?  Tråden er 2 år gammel ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2017 - 06:56 #8
Stopper med overvågning af tråden