Avatar billede lancelot Nybegynder
30. november 2015 - 23:53 Der er 1 kommentar

Integretion af Epay på Wordpress side

Hej Eksperter,

jeg ønsker noget hjælp til at få integreret et betalingsmodul på min wordpress side. Jeg kan se at der er en løsning som denne: http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/priser.asp

Hvis jeg ikke skal vælge ovenstående - hvad skal jeg så vælge?

Og er der nogen her som kan hjælpe mig med at få det hele integreret evt. mod betaling?

Jeg håber i kan hjælpe.

Ring evt. på tlf. 4166 0866.

De bedste hilsner
Jonas Nilsson
Avatar billede moddi100 Seniormester
01. december 2015 - 02:23 #1
Det kommer meget an på hvad du ønsker at kunne tage af kort. Generelt set, så skal du have følgende:

1 x betalingsgateway (ePay, Quickpay)
1 x indløsningsaftale (Nets/Teller for Dankort etc)

Hvis du ikke regner med de store salg, kan man også springe over hvor gæret er lavest (og dyrest!) og vælge tjenester som PayPal eller Stripe (foretrukkent).
Disse to tjenester kræver ikke abonnement, men tager til gengæld en %-del af din indtjening, hvilket vil sige at den enkelte transaktion bliver dyrere end ved betalingsgateway + indløsningsaftale.

Er der tale om woocommerce eller lign. på din hjemmeside?