Avatar billede syl9518 Nybegynder
02. december 2015 - 15:22 Der er 3 kommentarer

Kan ikke se Goole driv på min stifinder

Jeg har downloadet G-drev til min PC og manuelt flyttet filer over på drevet.
Jeg kan ikke se Google drevet på min stifinder og heller ikke flytte filer over den vej.
Ha r kunne se drevet tidligere men ikke efter at jeg har installeret Windows 10.
02. december 2015 - 15:48 #1
HEJ,

Ved ikke om dette løser det:

Var en gang ude for at min BACKUP (J-drev), som var på en stor
1 TB USB drev ikke var til stede da jeg startede op.

Hev USB-stikket ud, ventede ca. 20 sekunder og satte stikket ind igen. Fandt drevet øjeblikkeligt igen. Ingen problemer med J-drevet i lang tid fremover.

(USB'en havde mistet info'en om drevet ! - hvorfor ved jeg ikke !)

Men det løste problemet.

Kristian
Avatar billede buddy45 Juniormester
02. december 2015 - 16:56 #2
Prøv at download og installer Google Drive igen og log på.
https://tools.google.com/dlpage/drive?hl=da
Avatar billede syl9518 Nybegynder
03. december 2015 - 13:40 #3
Fet jalp mig desværre ikke