Avatar billede AntonHansen Nybegynder
05. december 2015 - 10:21 Der er 2 kommentarer

S4 skærm virker ikke

I går tabte jeg min samsung galaxy s4 på gulvet. Skærmen blev grønne og reagerede ikke på mine tryk så jeg slukkede den. Da jeg senere prøvede at tænde den op reagerede skærmen overhovedet ikke. De to knapper ved siden af hjem-knappen lyser stadig op hvis jeg trykker på hjem-knappen. Jeg har flere gange prøvet at batteriet ud og sat det ind igen uden nogen reaktion. Er der noget jeg kan gøre for at få den til at virke eller skal den på værksted?
Hilsen AntonHansen
Avatar billede larsini Seniormester
06. december 2015 - 16:03 #1
velkommen til forum.
lyder som en tur til værksted - jeg har gode erfaringer med
mytrendyphone.dk men der er uden tvivl andre som også er gode til at reparere
Avatar billede Stein90 Nybegynder
15. marts 2016 - 13:24 #2
Som tidligere skrevet - Den skal på værksted.
Der er ikke så meget man selv kan gøre, medmindre man er en haj til at lave telefoner.