Avatar billede Boejden Seniormester
10. december 2015 - 22:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kontaktoverførsel mellem nokia 610 og en android telefon

1) hvor er kategorien "eksperten"??

2) hvorledes laver jeg kontaktoverførsel mellem nokia 610 og en android telefon??

en svardel kunne være: si-kopi i live.com
microsoft skriver  at man kan men ikke HVORDAN
Avatar billede kurtba Ekspert
11. december 2015 - 23:22 #1
Hent Phonecopy ned på begge telefoner. Den kan overføre det hele.
Er gratis men kræver registrering, bl.a. så man kan logge ind og synkronisere den ene eller den anden vej.
https://www.phonecopy.com/en/
Kan for øvrigt også overføre til og fra iphone.
Avatar billede Boejden Seniormester
25. december 2015 - 01:27 #2
genialt kurtba (har skrevet for mange dage siden, men min kommentar er forsvundet)
vil du venligst sende dit eminent gode forslag som svar, så jeg kan give dig point - og lukke spørgsmålet.
pft

og glædelig jul
Asbjørn
Avatar billede kurtba Ekspert
25. december 2015 - 01:59 #3
OK
Avatar billede Boejden Seniormester
09. januar 2016 - 09:24 #4
undskyld, men jeg har først set dit svar i dag ... da jeg bliver rykket!!
Godt Nytår :-)