Avatar billede pvn Juniormester
13. december 2015 - 20:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sonology DS210J - harddisk stået af, hvar gør jeg så?

Hej

Desværre stod min ene harddisk af i dag, og nu er jeg i tivl om hvad jeg skal gøre:
1) Skal jeg få sat en ny harddisk i?
2) Skal jeg investerer i en ny NAS server?
3) Skal jeg droppe en NAS servicer og bruge en cloud løsning istedet?

AD2) Hvis jeg skal investerer i en ny Sonology DS215J, men hvilke diske skal jeg vælge?

AD3) Hvis jeg skal vælge en cloud løsning, hvilke udbyder skal jeg vælge?100
Avatar billede madseksperten Nybegynder
13. december 2015 - 23:53 #1
Jeg har selv haft forskellige NAS fra Synology i mange mange år. Min står nu bare og samler støv, så spørgsmålet er om de hjemmeservere her har haft deres storhedstid? Fremadrettet skal jeg 100% have en cloudløsning i stedet for. Men hvad er dit behov?
Avatar billede pvn Juniormester
12. november 2016 - 12:08 #2
Jeg valgte at benytte Onedrive.com