Avatar billede Slettet bruger
16. december 2015 - 23:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

wix

hej vis man laver en hjemmeside  inde på http://da.wix.com
kan man så lave en Blog der inde og er den free og lacve en få themes fra www.freewebtemplates.com/website-templates/
Avatar billede aphandersen Juniormester
17. december 2015 - 10:13 #1
Ja, du kan godt lave en blog med Wix. Hvis du vælger den gratis model, får du kun et subdomæne ala blog.wix.com. Der er dog flere issues omkring Wix, som gør at jeg ikke ville vælge dem - det kan du evt. læse mere om her:

http://www.it-blogger.dk/wix-hjemmesider-fordele-og-ulemper/

Jeg har altid foretrukket at have kontrollen over mine egne blogs, så man altid senere har mulighed for at flytte dem. Det er også lettere hvis man senere skal skifte adresse for ens blog. Derfor vil jeg anbefale i stedet at anvende Wordpress på dit eget webhotel og med dit eget domæne.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2015 - 12:39 #2
kan man lave flash med free website
Avatar billede aphandersen Juniormester
17. december 2015 - 12:46 #3
Ja, de har jo deres egne temaer og jeg mener ikke der er begrænsninger på flash hjemmesider her. Men hvorfor vil du gerne lave dem med flash? Det giver jo også en del ulemper.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2015 - 16:56 #4
hvad med Blog
Avatar billede aphandersen Juniormester
20. december 2015 - 22:48 #5
Ja, det kan du godt. Men igen har Wix mange ulemper som du f.eks. kan læse om her:

http://www.it-blogger.dk/wix-hjemmesider-fordele-og-ulemper/
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2016 - 00:30 #6
ping