Avatar billede torrabi Nybegynder
19. december 2015 - 18:11 Der er 2 kommentarer

Problem med lan, lukker forbindelsen og forbinder igen, ingen forbindelse i op til 20 sek

Jeg er begyndt at have et meget trælst problem.
hver gang jeg spiller online, css, Dayz, Minecraft, osv.
så ryger mit net i op til 20 sek.
det ser ud som om, at den mister netforbindelsen til boksen, og efter 10-20 sekunder kommer forbindelsen igen.

jeg har fibernet hos Waoo- bredbånd nord og de har opdateret firmware og udskiftet boksen. men problemet vedtager.

Jeg har formateret min PC og geninstalleret alle drivers fra ny. og problemet er blevet mindre forekommende. Men det sker stadigvæk.

Jeg kører win 7 64 bit home premium, og det er over Lan problemet opstår.  har prøvet at fjerne lan-drivers, genstarte og derefter installere dem igen påny, uden held.
nogen der kan hjælpe?? :D
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2015 - 21:25 #1
Måske er der en løsning her, hvis du har en NVidia nForce network controller:

https://support.microsoft.com/en-us/kb/979464
Avatar billede torrabi Nybegynder
20. december 2015 - 19:24 #2
jeg prøver og ser og vender tilbage om et par dage, når jeg har testet om problemet er væk :D