Avatar billede transki Nybegynder
21. december 2015 - 22:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlkode "21" Iphone 5

Sønnens Iphone ville ikke længere. Havde den derfor forbi en lille butik i dag og de ringet tilbage med svaret at den sagde nu fejlkode "21" og der var derfor ikke noget de kunne gøre ved den. Død, færdig, lige klare til de evige skrot marker.

Når den kommer i ladestik skriver den Itune på skærmen og viser et ladestik symbol.
Kan ikke gendannes eller indstilles som ny telefon.

Vil dog lige tillade mig at forhøre mig herinde inden de helt ryger ud. Har hørt en del godt om denne side.
vh Claus
Avatar billede kgkg Nybegynder
22. december 2015 - 00:09 #1
Ved ikke om du har prøvet at google dette problem, men der er masser af forslag til at rette denne fejl på iphone hvis du googler: Iphone 5 error 21.

Et af dem er her: https://www.youtube.com/watch?v=Ftxojosok-g
Avatar billede transki Nybegynder
22. december 2015 - 06:25 #2
Siger mange tak. Det vil jeg afprøve når jeg får den hjem i dag.
Og selvfølgelige havde jeg afprøvet google inden jeg stillet spørgsmålet, især i dette forum. Men allerede ved indlevering fik jeg at vide fra butikken at fejlkode 21 kunne ikke laves. Og butikken sælger ikke telefoner, men udføre kun reparationer og undres derfor over at svaret bare kunne være google. Tillod mig derfor at stille spørgsmålet da jeg overvejet om flere ting kunne give fejlkode 21 eller løsning fra google kun var gyldig hvis telefonen var jailbreak eller med en version under 8.
Vh Claus
Avatar billede transki Nybegynder
20. marts 2016 - 07:01 #3
Fejl forsvandt selv.