Avatar billede ginola Juniormester
22. december 2015 - 15:45 Der er 4 kommentarer

Internet på mobil i Italien

Vil det smarteste ikke være at købe en Huawei E589 eller en billig mobil med 4G (hvilken af de 2 ?), smide et pay-as-you-go simkort fra feks Vodafone i, og hoppe på den fra primær-mobilen ?

Mvh
Kim
Avatar billede chalde Seniormester
22. december 2015 - 16:15 #1
Jeg ville købe et abonnement med fri roaming i Italien. Såsom Telia og 3.
Avatar billede ginola Juniormester
22. december 2015 - 16:25 #2
Tak...kendte jeg slet ikke. 3likehome med 3GB koster 230 incl oprettelse. Kan jeg så smide simkortet i Huawei-tingen, eller skal det være en mobil ?

Mvh
Kim
Avatar billede chalde Seniormester
22. december 2015 - 16:58 #3
#2 Du ka vælge kun at købe et datakort hvis du ønsker det. Men hvis du kun har én enhed med (mobil) der skal på nettet, så ville jeg tage et mobilabonnement så der både er fri data og tale.
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. april 2016 - 00:35 #4
Lyder interessant. Kan jeg også bruge den løsning i New York?