Avatar billede xWeezor Juniormester
25. december 2015 - 23:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp hvad skal jeg gøre?

Hjælp jeg har Stofa bredbånd det er bedre i hastighed end TDC som jeg har haft får men når man kommer til portforwarding så er det det værste fordi det virker ikke førhen har jeg jo haft TDC og det virkede er der nogen der har en løsning på hvad jeg skal gøre.

PS det er en Minecraft server der skal op at køre.
Avatar billede muddi Praktikant
26. december 2015 - 01:31 #1
Jeg kan ikke se, hvor du stiller et spørgsmål?
Avatar billede xWeezor Juniormester
26. december 2015 - 10:34 #2
Om der er nogen som har Stofa som kan få portforwarding til at virke
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2015 - 10:57 #3
Kan denne video få dig på rette spor?
https://www.youtube.com/watch?v=qPOIRdETDKc
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2015 - 11:05 #4
Ps Jeg kender ikke noget til hvilke porte du skal åbne, da jeg ikke selv hverken spiller eller bruger portforwardig.

Håber du får hul igennem.
I video siger han at der kun må være en port åben ad gangen. Jeg kan ikke vide om dette stadig er tilfældet, men er det kun til et spil du skal bruge det er det jo ikke et problem.
Avatar billede xWeezor Juniormester
11. januar 2016 - 16:05 #5
Minecraft port standard er    25565
Avatar billede xWeezor Juniormester
03. februar 2016 - 07:45 #6
Jeg skal jo lave en minecraft server men kan ikke få nogen af mine venner igennem det virkede dengang jeg havde TDC