Avatar billede perJoh Nybegynder
27. december 2015 - 15:43 Der er 3 kommentarer

Projektatyringaværktøj

Findes der et gratis projektstyringsværktøj lignende MS Project, hvor programet afvikles på PCen.
Desudeb at det skal være  muligt at organisere opgaverne efter en WBS struktur. Eks den første opgave tildeles  WBS nr 1 og en underopgave tildeles wba nr automatisk som 1.1. etc. WBS nr kan ses i en kolonne
Desuden at det skal være muligt at linke relevante dokumenter til opgaven(erne)

Mvh

PerJoh
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. december 2015 - 19:18 #1
Nu er du ret konkret, men overordnet findes der et hav af PM-templates til Excel med forskellige grader af automatisering.
Men skal der være mulighed for at linke til dokumenter, resource-styring, kommunikationsplan, testplan m.v. tvivler jeg kraftigt på at du finder noget gratis.
Avatar billede per.johansen Nybegynder
03. maj 2016 - 22:15 #2
Mange tak for svaret. Jeg må indtil videre give dig ret
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. maj 2016 - 22:37 #3
Der er så heller ikke noget galt i en projektplan i Excel.
Om ikke andet, så kan du jo linke og automatisere som interesse, tid og viden rækker til.